فوریه 25, 2020

چرا برند شما باید یک استراتژی جستجوی صوتی داشته باشد

امکانات آینده فناوری صدا بی پایان است و در حال حاضر یک چیز روشن است: جستجوی صوتی در بین مصرف کنندگان که با جدیدترین دستگاههای دستیار صوتی خانگی ، از جمله Echo و گوگل Home آمازون شده اند ، خاموش می شود.

و به همان سرعتی که صدا در بین مصرف کنندگان خاموش می شود ، نیاز به ایجاد استراتژی جستجوی صوتی برای ایجاد برنامه های بازاریابی دیجیتال خود در بین مشاغل نیز وجود دارد ، زیرا صدا در حال تغییر روش جستجو و پیدا کردن مارک های تجاری برای تعامل با آنها است. .

دیجیتال

دلایل بسیاری وجود دارد که ضروری است برای مارک ها استراتژی های صوتی را اتخاذ کنند. جستجوی صوتی یک فن آوری بسیار پیشرفته در حال ظهور است که تنها باعث بزرگتر شدن آن می شود و همانطور که باعث می شود شیوه انجام SEO را تغییر دهد ، می تواند به شما در بهبود تجربه مشتری و رانندگی بیشتر به سایت شما کمک کند و به شما در ماندن از پیشبرد کمک کند. رقابت.

فناوری صوتی رو به افزایش است و به رشد خود ادامه خواهد داد

شروع فن آوری صدا به دهه ۵۰ باز می گردد ، اما در چند سال گذشته با پیشرفت جدیدترین دستگاه های موجود در صحنه – Amazon Echo و گوگل Home – پیشرفتهای جهشی و حرکاتی را پشت سر گذاشته است و پیشرفته ترین دستیار صوتی است که مصرف کنندگان تاکنون دیده اند.

علاوه بر این ، این فناوری همواره در حال پیشرفت است و همانطور که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای علاقه مند می شوند ، این بدان معنی است که فناوری صوتی به جایی نمی رود. تنها در دو سال اخیر ، گوگل میزان دقت تشخیص کلمه خود را از زیر ۸۰ به بیش از ۹۰٪ افزایش داده است ، و این بدان معنی است که دستگاه ها در استفاده و تعامل راحت تر می شوند.

بنابراین ، همانطور که تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی در دنیای دیجیتال به قطب های ثابت تبدیل شده اند ، فناوری فناوری صدا نیز به زودی بخشی از ماندگاری در زندگی خواهد بود.

در حال حاضر ، در ایالات متحده آمریکا در حال حاضر ۴۵ میلیون دستگاه صوتی با کمک استفاده می شود و در حالی که پیش بینی می شود مرور بدون صفحه ۳۰ درصد از مرور را تا سال ۲۰۲۰ انجام دهد ، تا همین سال ۵۰ درصد جستجوها از طریق فناوری صوتی انجام می شود. .

مشاغلی که می خواهند در سالهای آینده برای مصرف کنندگان قابل رویت باقی بمانند ، مجبورند راهی پیدا کنند تا فناوری صوتی را در استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود گنجانند.

یک استراتژی صوتی می تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد

اتخاذ یک استراتژی جستجوی صوتی فقط مربوط به باقی ماندن نیست بلکه این به معنای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و بهینه مشتری است که باعث تقویت روابط و ایجاد وفاداری به برند می شود.

از آنجا که الکسا و دستیار Google هر دو می توانند بین صداها تفاوت قائل شوند ، می توانند بینش ارزشمندی را در مورد کاربران ارائه دهند که می توانند منجر به پیام ها و مطالب شخصی شده تر شوند و این برای بهبود تجربه مشتری بسیار عالی است. علاوه بر این ، فن آوری صدا می تواند تعامل با مارک ها طبیعی تر و یکپارچه تر باشد ، که باعث حفظ و وفاداری می شود.

سرانجام ، فعل و انفعالات جستجوی صوتی زمان بسیار کمتری نسبت به متن های مبتنی بر متن دارند و این باعث می شود زندگی برای مصرف کنندگان شلوغ که انتظار دارند یک تجربه ستاره ای و رضایت فوری هر بار که با یک برند ارتباط برقرار می کنند راحت تر شود.

یکی از نمونهای از برندهایی که فناوری صوتی را با موفقیت در استراتژی خود قرار داده اند تا بتوانند خود را از این رقابت جدا کنند ، گرداب است. آنها به آمازون پیوستند تا خطی از لوازم هوشمند و فعال شده با صدا را ایجاد کنند که بتوانند با مشتریان مکالمه کنند ، به سؤالات پاسخ دهند و حتی راهنمایی هایی راجع به مواردی مانند آنچه مواد تشکیل دهنده یک فرد باید خریداری کند ، ارائه دهند.

وقتی تجربه مشتری را از این سطح از پارک خارج می کنید ، تضمین می کنید مشتری برای زندگی داشته باشید.

فناوری صدا چهره SEO را تغییر می دهد

دلیل دیگری که امروزه برای مشاغل مهم است که صدا را در استراتژی های بازاریابی دیجیتالی خود بگنجانیم این است که جستجوی صوتی باعث تغییر در بهترین روش های سئو می شود.

یکی از دلایل اصلی این تغییرات این واقعیت است که افراد هنگام سؤال کردن از متن به جای متن به صورت متفاوتی تعامل دارند. از یک چیز ، نمایش داده های صوتی تمایل دارند کمی طولانی تر از جستجوهای متنی باشند ، و می توانید با درج عبارات کلیدی کلیدی طولانی تر (حداقل سه کلمه) در محتوای خود به این موضوع بپردازید.

به همین ترتیب ، جستجوهای صوتی تمایل دارند که به شکل سؤالات کامل مطرح شوند (مانند “امروز باران خواهد بارید” در مقابل هوای فقط هوا) ، بنابراین مشاغل نیز می توانند از عبارات کلیدی کلیدی مربوطه استفاده کنند که منعکس کننده آنچه ممکن است پرسیده شود ، می شوند. روشی دیگر که صدا روی SEO تأثیر می گذارد از طریق افزایش اهمیت سئو محلی است زیرا بسیاری از جستجوهای صوتی تلفن همراه دارای یک هدف محلی مانند یافتن مشاغل مجاور هستند.

علاوه بر این ، با جستجوی صوتی ، کاربران یک صفحه نتایج کامل موتور جستجو را نمی بینند و سپس از آنجا تصمیم می گیرند که کدام یک را کلیک کنند ، اما با نتیجه یا جواب برتر ارائه می شوند. به این ترتیب ، مشاغل دیگر به دنبال جای در صفحه یک نمی گردند ، بلکه به جای آن تلاش می کنندبرای نتیجه برتر در هر زمان و برای هر اصطلاح جستجو. از این گذشته ، به نظر می رسد دستیار گوگل به طور خاص هنگام ارائه پاسخ به کاربران ، بر روی قطعه های برجسته متمرکز شده است ، و این بدان معنی است که مشاغل باید این بهترین شیوه ها را در کمپین های SEO خود نیز گنجانند.

با استفاده از جستجوی صوتی برای رانندگی ترافیک

اگرچه هنوز امکانات فناوری صدا کاملاً مورد کاوش قرار نگرفته است (در هیچ جا نزدیک نیست ، و هنوز هم بسیاری از سؤال ها باید به آنها پاسخ داده شود ، اما یک چیز روشن که به نظر می رسد این است که کسب و کارهایی که دارای استراتژی های صوتی هستند از ترافیک وب بالاتری برخوردار می شوند).

روش کار به این صورت است که وقتی یک دستیار صوتی پاسخی را ارائه می دهد ، این امکان را نیز برای کاربران فراهم می کند که وب سایت را که از آن پاسخ گرفته شده است ، باز کنند. برای مشاغلی که با SEO بهینه سازی شده صوتی موفق هستند ، این امر می تواند به معنای افزایش زیاد ترافیک باشد اگر اغلب به عنوان نتیجه برتر یا قطعه برجسته ای که از پاسخ های صوتی استفاده می شود ، ظاهر شوید.

اگر شما استراتژی جستجوی صوتی را اتخاذ نکنید ، مشتریان ممکن است راحت تر رقبای شما را بیابند.

امروزه داشتن یک استراتژی جستجوی صوتی فقط برای اطمینان از یافتن مشتریان شما مهم نیست ، بلکه لازم است وقتی می خواهید به جای آن ، از آینده نتوانید از رقابت خود جلوگیری کنید.

از یک چیز ، اگر رقبای شما دارای یک استراتژی صوتی هستند و شما این کار را نمی کنید ، به لطف استراتژی سئو رقابتی و توانایی انطباق با فن آوری های جدید ، این فرصت ها بیشتر دیده می شوند. در حال حاضر ، فناوری صدا هنوز به اندازه کافی جدید است که تعداد زیادی از برندها روی باند پرش نکرده اند ، و این فرصتی عالی برای شما فراهم می کند تا بتوانید سر بازی را شروع کنید و پا به پای رقابت بگذارید.

یکی دیگر از احتمالهای دستیاران صوتی این است که آنها می توانند چشم اندازهای شما را مستقیماً به رقبای خود بفرستند. به عنوان مثال ، می گویند شما یک هتل زنجیره ای بزرگ هستید که استراتژی جستجوی صوتی را ندارید. اگر مشتری بالقوه با استفاده از فن آوری صوتی به دنبال شما باشد ، دستیار می تواند به جای یافتن نتیجه برای شما ، یک رقیب را توصیه کند.

نکاتی برای ورود به سطح زمین: الهام گرفتن از برندهای بزرگی که از قبل در هیئت مدیره حضور دارند

فناوری صدا ممکن است هنوز در مراحل نوپای خود باشد ، اما این بدان معنی نیست که در حال حاضر اتفاقات عالی و مهیج وجود ندارد.

یک مورد که مشاغل شما می تواند برای درگیر شدنش ایجاد کند ایجاد یک اقدام گوگل یا مهارت Alexa است ، این کارکردهایی است که به دستیاران صوتی اجازه می دهد تا به دستورات کاربر و سؤالات پاسخ دهند. در حال حاضر ، بیش از ۳۰،۰۰۰ مهارت در الکسا و نزدیک به ۲۰۰۰ عمل برای دستیار گوگل وجود دارد. مشاغل بسیاری وجود دارند که با استراتژی های صوتی خود خلاقیت پیدا می کنند ، و در اینجا ایده هایی وجود دارد که می توانید برای الهام گرفتن از آنها استفاده کنید:

ایده

     

  • تکیلا حامی به مصرف کنندگان کمک می کند تا از دستور العمل های شخصی کوکتل استفاده کنند
  •  

  • دومینو به دوستداران پیتزا اجازه می دهد بدون راحتی تلفن را انتخاب کنند یا حتی سفارش آنلاین ببخشند ، از راحتی مبل خود سفارش دهند.
  • پیتزا

     

  • کاربران PayPal می توانند Siri را برای ارسال پول به دوستان ، خانواده یا مشاغل درگیر کنند.
  •  

  • نستله یک مهارت را ایجاد کرد که دستور آشپزی صوتی را هنگام آشپزی فراهم می کند
  •  

  • Tide در مورد از بین بردن لکه های ناشی از بیش از ۲۰۰ ماده مختلف توصیه می کند
  •  

  • مهارت Campbell دارای مهارتی است که به مصرف کنندگان گرسنه کمک می کند تا دستور العمل ها را انتخاب و پخته کنند

از آنجا که فن آوری صوتی همچنان در حال رشد و محبوبیت بیشتر در بین مصرف کنندگان است ، برای هر کسب و کار در هر شکل و اندازه ها اهمیت بیشتری پیدا می کند تا یک استراتژی جستجوی صوتی را در برنامه کلی بازاریابی دیجیتال خود بگنجانید.

همراه با تغییر روش دسترسی مردم به SEO ، جستجوی صوتی همچنین فرصت ایجاد تجربیات مشتری را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد و مارک هایی که می خواهند به رقابت بپردازند و مرتبط باشند ، باید سوار شوند.

فراتر از آن ، جستجوی صوتی همچنین ممکن است ابزاری عالی برای افزایش ترافیک وب و ضرب و شتم رقابت باشد ، تا زمانی که شما یک استراتژی سئوی بهینه شده صوتی صحیح در اختیار داشته باشید تا بتوانید برندتان را در صدر صفحات نتایج موتور جستجو قرار دهید.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

مشارکت کننده