فوریه 25, 2020

چگونه می توان محتوای خود را دوباره به دستگاه متوسط ​​و سرب تولید کرد

آیا شما مانند هزاران شرکتی هستید که احساس می کنند بیشتر از تلاشهای بازاریابی محتوایی خود استفاده نمی کنند؟ بیشتر نه! شما می خواهید کلماتی را که قبلاً با زحمت ایجاد کرده اید ، منتشر کرده و به اشتراک گذاشته اید ، دوباره بسازید و دوباره به آنها بدهید تا بازده سرمایه گذاری خود را به حداکثر برساند.
سرمایه گذاری

چگونه؟

چرا؟ از آنجا که محتوای شما می تواند منجر به کیفیت شود ، به مخاطبان جدید برسد و تیم فروش خود را با چند ترفند هوشمندانه و تصمیمات استراتژیک راضی نگه دارید.

آنچه شما خواهید آموخت: بیاموزید که چگونه بازاریابی محتوای خود را در یک دستگاه تولید سرب با یک راهنمای استراتژی گام به گام برای ایجاد یک وایت پاپ برنده مجدداً انجام دهید.

بازاریابی محتوا

جایزه: بدون نوشتن اضافی مورد نیاز است – فقط صیقل دادن ، ویرایش و برقراری ارتباط با کارشناسان صنعت که به شما کمک می کنند اعتبار خود را به اشتراک بگذارید و اعتبار و منحصر به فرد بودن را اضافه کنید.

۱ Business تجارت شما به چه چیزی نیاز دارد؟ اهداف خود را تعریف کنید

بدون تصمیم گیری درباره آنچه می خواهید به دست آورید ، یک قطعه از محتوای مجدد را مجدداً تکرار نکنید. ابتدا در مورد هدف و اهداف تجاری تصمیم بگیرید که می خواهید استراتژی بازگشت شما برای دستیابی به شما باشد. به عنوان مثال ، اگر تولید سرب برای تجارت شما مهمتر است ، هدف شما می تواند باشد ، “ما می خواهیم ۳۰۰ لید کیفیت جدید را در یک چهارم تولید کنیم.”

۲ Aud مخاطب شما به چه چیزی نیاز دارد؟ با افراد خود مشورت کنید

خوب ، شما می دانید که مته – personas بعدی هستند. برای کسب اطلاعاتی درمورد نوع محتوایی که علایق مخاطبان هدف شما را ترجیح می دهد ، از شخصیتهای مخاطبان مورد نظر خود بازدید کنید و آنها را متقاعد کنید تا جزئیات گرانبهای خود را ارائه دهند. بله ، درست است – شما در این مرحله به مشکلات اساسی ، نیازها و خواسته ها می پردازید. این به شما کمک می کند تا چند مفهوم را که معتقدید به افراد هدف شما در حل مشکلاتشان کمک می کنند یا باهوش تر به نظر می رسند ، کمک کنید – این شانس شما برای تصمیم گیری در مورد محتوای شما برای دستیابی به آنها است.
باهوش

علاقه مندید

۳ It آن را همیشه سبز نگه دارید: یک برنامه محتوای تک موضوعی ایجاد کنید

اگر می خواهید محتوا با ارزش تکرار ایجاد کنید ، مطمئن شوید که همیشه سبز است. مهم است که قطعات با کیفیتی را انتخاب کنید که بی موقع و تاریخ نخواهند بود. برای مثال ، چگونه می توان از کاغذهای سفید فوق العاده استفاده کرد ، زیرا آنها آموزشی هستند ، مفید هستند و گوشتی عالی را برای یک راهنمای خوب ساخت که مردم دوست دارند در مرحله بعد ذخیره و مجدداً تشکیل دهند ، تشکیل می دهند. از طرف دیگر ، اخبار به سرعت و به همین ترتیب مجدداً قابل تغییر نیستند. همچنین تعریف یک موضوع از ابتدا مهم است – این به شما امکان می دهد چند مقاله با ماهیت مشابه ایجاد کنید که می تواند به موضوع کلی شما گره بخورد. موضوع شما باید متمرکز و در عین حال بی نظیر باشد.

۴ Method روشها / کانالهای تکرارکننده خود را انتخاب کنید

به منظور این پست وبلاگ و به شما نشان می دهیم که چگونه می توان از طریق سایتهای تبلیغاتی تولید کرد ، چگونه می توان یک whitepaper ایجاد کرد. با این وجود روشهای دیگری وجود دارد که می توانید محتوای خود را مجدداً مورد استفاده قرار دهید – این موارد شامل ایجاد یک نمایش SlideShare ، استفاده از پالس لینکدین ، ایجاد یک وبینار یا ایجاد یک اینفوگرافیک است. براساس اهداف و نیازهای مخاطبان خود ، کسی را انتخاب کنید که برای تجارت شما مناسب باشد.

راهنمای WhitePaper: چگونه می توان محتوای خود را مجدداً توزیع و توزیع کرد:

۱ Top موضوع خود را انتخاب کنید:

برای تعیین محبوب ترین انواع وبلاگ خود از بینش مخاطبان و یک ابزار تجزیه و تحلیل محتوا مانند BuzzSumo استفاده کنید. با این کار شما یک موضوع مرتبط انتخاب خواهید کرد که مورد توجه مخاطبان هدف شما قرار گیرد. یک دوره زمانی (به عنوان مثال ، چند هفته یا ماه) را به موضوع انتخاب شده در وبلاگ خود اختصاص دهید – این باعث می شود استخوان های مورد نظر برای سفید پوستان شما ایجاد شود.

۲ Calendar تقویم محتوا خود را ایجاد کنید

پس از انتخاب موضوع ، می توانید تقویم فعالیت خود را در یک صفحه گسترده ساده اکسل مشخص کنید. این باید شامل ایده های موضوعی شما باشد – بهتر است از ابتدا این موارد را به ترتیب منطقی و قابل خواندن درج کنید زیرا این کار باعث می شود هنگام آماده شدن و ویرایش کاغذ سفید خود راحت تر شوید. همچنین تاریخهایی را که قطعات خود را منتشر خواهید کرد و کانالهایی را که در آنها به اشتراک می گذارید ، ایجاد کنید تا حول سریال های خود ایجاد کنید. اگر قصد ارتقاء پولی را دارید ، می توانید کانال پیشنهادی و تخصیص بودجه را در این صفحه گسترده درج کنید.

ایده

۳ ٫ به نظرات ضد انفجار برسید

تأثیر گذاران را شناسایی کنید و از نظرات متخصص خود بخواهید تا اعتبار خود را به whitepaper اضافه کنند و این شانس اشتراک در مخاطبان گسترده تر ، تأثیرگذارتر و بسیار مهم تر از چشم انداز را افزایش دهد. هنگام تبلیغ واترپایتان ، اطمینان حاصل کنید که اسامی کسانی را که در افکار و نقل قول های خود نقش داشته اند ذکر کنید. این می تواند یک نقطه فروش منحصر به فرد برای قطعه شما باشد و افراد را مجبور به ثبت نام کند تا این بینش های صنعت تأثیرگذار را باز کنند.

۴ ٫ خوانندگان خود را هیجان زده و درگیر کنید

یک ایده وجود دارد: چرا حواشی پیرامون سریال های محتوای خود را در رسانه های اجتماعی ایجاد نکنید؟ می توانید به هواداران خود بگویید که قصد دارید مثلاً یک سری از مقالات چگونه درمورد SEO ایجاد کنید و یادآوری مطالب مربوط به پستهای آینده را به همراه پستهای تازه منتشر شده یادآوری کنید. شما حتی می توانید طرفداران خود را درگیر این سؤال کنید که از آنها می پرسید که چه مقالاتی را که می خواهید در این سریال ببینید. به ترجیحات آنها گوش فرا دهید و آنها را در مورد بهترین ایده های خود قرار دهید.

۵ ٫ محتوای خود را انتخاب کرده ، سفارش داده و ویرایش کنید

پس از اتمام سریال ، مقالات شما باید ویرایش شوند و به ترتیب منطقی قرار بگیرند. این سفارش باید در مرحله تقویم محتوای شما برنامه ریزی شده باشد ، اما برای اطمینان از اینکه هنوز هم به درستی و با سهولت در جریان است ، باید دوباره آن را مجدداً مورد بررسی قرار دهید. حال زمان آن رسیده است که تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بخشی از طول محتوای هر قطعه را کاهش دهید یا بینش جدیدی اضافه کنید. برای آسانتر خواندن ، می توانید هر مقاله (یا عنوانی را که اکنون به آن فراخوانده می شود) تقریباً به همان طول تهیه کنید. مقدمه ای را اضافه کنید که فصل های whitepaper شما را به هم متصل کند ، فهرست محتویات ، شماره صفحه ها و هرگونه افکار اختتامیه یا تماس هایی که می خواهید در پایان به اشتراک بگذارید.

برنامه ریزی

۶ ٫ طراح استخدام کنید

یکی از مهمترین عناصر برای ایجاد آب سفید قابلیت خوانایی آن است. به همین دلیل مهم است برای استخدام یک طراح که قبلاً تجربه ایجاد واترپاپ ها را دارد. تقریباً ایده خود را بکشید و طراح خود را در مورد عناصر مهم برند مورد نظر خود در نظر بگیرید. نمودارها یا اینفوگرافیهایی را که دوست دارید او در آن قرار دهید ، تهیه کنید و مطمئن شوید که فضای سفید زیادی را رها کرده اید. قبل از اینکه به یک طراح نزدیک شوید ، اطمینان حاصل کنید که وایت کاغذ سفید خود را در ذهن خود طراحی کرده اید (یا حداقل یک دید روشن از نحوه ظاهر و احساس آن).

۷ ٫ صفحه فرود ایجاد کنید

در این مرحله باید صفحه فرود را ایجاد کنید که جزئیات کاربر را قبل از باز کردن قفل محتوا ضبط کند و به شما امکان دسترسی به لیست سفید را بدهد. این باید واضح ، ساده و بصری جذاب باشد. مهم است که طراحی آن مطابق با مدل سفید شما باشد (شاید از همان طراح بخواهید این صفحه را ایجاد کند). به یاد داشته باشید که وقتی صفحات فرود کمتر می آید بیشتر است. این بدان معنی است که مهم است که از خوانندگان خود بخواهید تا آنجا که ممکن است چند قسمت را برای جلوگیری از خاموش شدن از آنها بخواهید. همچنین لازم است که نقطه فروش بی نظیر قطعه خود را به وضوح (و در حد چند کلمه ممکن) ارتباط برقرار کنید – دلایلی که مردم باید آن را بارگیری کنند و چگونه به آنها کمک می کند تا در زندگی خود باشند.

۸ a یک برنامه تبلیغاتی / توزیع ایجاد کنید

اکنون که عکس سفیدی خود را ایجاد کرده اید ، می بایست طرحی برای توزیع به طور موثر ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که در زمان مناسب در مقابل مخاطبان مناسب قرار می گیرد. به عنوان مثال آیا قصد دارید تا وایت کاغذ سفید خود را در بالای قیف قرار دهید تا بتواند منجر به جذب جدید شود ، آیا قصد دارید از آن در بازاریابی ایمیل خود به عنوان هدیه برای گرم کردن چشم انداز استفاده کنید (در صورت برنامه نیازی به دروازه سفید نیست). در مورد انجام این کار ، زیرا از قبل جزئیات چشم انداز خود را خواهید داشت). آیا قصد دارید از تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی استفاده کنید یا به ارگانیک بچسبید؟ آیا می خواهید از تأثیرگذارانی که در افکارشان نقش داشته اند ، بپرسید تا وایت کاغذ شما را به اشتراک بگذارد؟ توصیه می کنیم همه گزینه های فوق را آزمایش کنید.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، RepublicThailandTimor متحده -LesteTogoTokelauTongaTrinidad & TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks & Caicos IslandsTuvaluUgandaUkanda ایالات متحده عربی ایالات متحده آمریکا جزایر دور افتاده اروگوئه ازبکستانVanuatuVenezuela جزایر ویتنام و انگلیس تازا
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OpportunityPartnociation OptionunityRefer شده از Currenچشم انداز / StudentRefer به IBAT رجوع به تجارت الکترونیک برای بررسی
فرم URL